Els sindicats UGT, CCOO i USOC han començat una campanya per preparar la vaga general del 29 de setembre a les Terres de l'Ebre. Representants dels tres sindicats van distribuir ahir fulls informatius al mercadet de Tortosa i al polígon industrial Baix Ebre amb l'objectiu que el màxim nombre possible de treballadors s'adhereixen a la vaga. Una acció que continuaran demà a la Ribera d'Ebre, concretament a Móra la Nova, Ascó i Flix; divendres aniran a Ulldecona, al polígon industrial de Valldepins i, el cap de setmana, a Sant Carles de la Ràpita i Tortosa. La setmana que ve aniran al polígon de Tosses d'Amposta i als de Camarles i la Sénia, a més de repartir informació pels carrers de totes aquestes localitats. “Amb aquestes actuacions volem donar a conèixer a tothom el perquè es convoca una vaga general”, va manifestar el secretari general de CCOO a les Terres de l'Ebre, Josep Casadó. Els sindicats sostenen que la reforma laboral és “injusta” i “innecessària”. “Amb la reforma laboral l'acomiadament serà més barat i, a més, una part d'aquest acomiadament serà subvencionat amb les cotitzacions dels treballadors”, va denunciar el secretari general de la UGT a l'Ebre, Wifredo Miró. A més, els sindicats asseguren que aquesta reforma laboral no afavorirà l'increment del nombre de contractes indefinits, sinó que farà més precària la situació dels treballadors. “Farem actuacions per conscienciar els treballadors de la necessitat de fer vaga, la gent ha de sortir al carrer i donar un cop sobre la taula”, va assenyalar el secretari general de la USOC a l'Ebre, David Queralt. Pel que fa al 29 de setembre, els sindicats convocaran una concentració o manifestació a Tortosa.
Economia
ECONOMIA
Els sindicats preparen la vaga a l'Ebre
La UGT, CCOO i la USOC distribueixen informació als polígons i al carrer
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 14-09-2010 Pàgina 8
































Comentaris
La vaga està molt bé, però la presió que s'ha de fer a continuació és demanar el vot pel partit que vulgui concensuar les reformes amb els treballadors
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.