Els secretaris generals d'UGT i CCOO, Cándido Méndez i Ignacio Fernández Toxo, han acusat als “serveis mínims abusius” que no s'han pogut pactar amb alguns territoris com Madrid dels incidents que hi pugui haver durant la jornada de vaga general d'aquest dimecres. Durant un acte a la Facultat de Medicina de la UCM de Madrid, el dia abans de la vaga Méndez ha criticat els serveis mínims abusius imposats “sense cap tipus de proporcionalitat i equilibri entre l'exercici del dret a la vaga i el dret a treballar”. En aquest sentit, ha dit que la coacció s'està exercint preguntant als treballadors si faran vaga o avisant-los que si fan vaga els acomiadaran l'endemà.
Toxo ha defensat els piquets informatius i ha denunciat que “els piquets de la por” són els dels empresaris sense escrúpols, en referència al president de la CEOE, Gerardo Díaz Ferrán i als seus negocis fallits, com Marsans i Air Comet.
Per la seva banda, Méndez ha dit que els sindicats van a la vaga “per intentar, almenys, que el futur no sigui pitjor que el present”. En aquest sentit, ha dit que “la vaga la guanyarem netament” i ha acabat la seva intervenció afirmant que si el president del govern espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, “és expert en alguna cosa, és en rectificar”. Ho ha exposat minuts després d'afirmar que Zapatero “ha perdut el crèdit”.
Pel que fa a les acusacions que han rebut els sindicats en relació a la seva presumpta voluntat que Mariano Rajoy, del PP, sigui el proper president del govern, Méndez ha dit que “la vaga no té la missió que Zapatero dimiteixi, sinó que canviï la seva política social” perquè “no volem canviar al govern, sinó que el govern canviï”.

































Comentaris
Ni canviareu el Govern, ni tampoc fareu que el Govern canvii... Tocareu els collóns a moltísima gent ¡¡Aixó si que es cert!!... que espero que os ho tinguin en compte, pero el día 29-N, ningú s'enrecordará de vosaltres, ... encara que potser si de els vostres ascendents
És cert que treenquen l'equilibri. Amb uns serveis mínims inexistents molts companys de feina no podran venir a treballar, quan hem decidit d'anar a treballar. L'estat hauria de garantir que tothom poguès decidir que vol fer i, en canvi, afavorirà els piquets i que no poguem treballar. I el que ja és esperpentic és que els ·sindicats" ens comptabilitzara n com a vaguistes; però aneu molt equivocats. Segur que ni la meitat de la gent que no anirà a la feina ho farà per fer vaga. Com voleu que ens creiem els números que ens feu? Ningú, ni uns ni altres, poden valorar si es seguida o no per la gent. Conclusió: nomès haurà servit per perdre 100 euros de la nómina del mes.
Menedez feste de reagrupament i al menys faras algo de bo!
i el " tochu" tambe! ja llog per tots ! REAGRUPAMENT ERP UNA CATALUNYA INDEPENDENT!
vui dir PER UNA CATALUNYA INDEPENDENT,EL QUE ? SI SENYORS DEL AVUI, REAGRUPAMENT
La majoria de gent farà vaga per la por a uns piquets d'incontrolats i el govern no farà res per aturar-los. Anem malament, molt malament. Una vaga inútil car no aconseguireu res de res. Simplement ho feu per justificar-vos un sou que no us mereixeu. Us proclameu defensors dels treballadors i els utilitzeu per al vostre benefici particular.
Com sempre, serà entretingut llegir les diverses estimacions de la participació a la vaga. Quan de fet, n'hi ha una de senzilla i indiscutible: quantes jornades de sou es retindran.
Per cert, parlant de piquets "informatius": quantes condemnes judicials hi ha hagut fins ara a participants violents piquets?
Quines penques que ténen els sindicalistes dels collons; és a dir que si anem a treballar agafant-nos el dret a treballar, ens escalfaran a la entrada de la Empresa i ens rebentaran les rodes dels cotxes els piquets "informatius", quan realment no ens vindrán a la feina a informar ( que ja ho estem prou d´informats ), sino a reprimir o castigar per exercir el dret a treballar.....haurem de passar la factura als sindicats, quan a final de mes la Empresa ens tregui cent euros o més per no haver pogut arribat al teu lloc de treball....gràcies a la informació dels piquets de la porta.....això és democràcia ?.....doncs ja m´hi cago en aquesta democràcia..
...més clar ho dic: els que ens privin de treballar, que se´n vagin a cagar, enlloc de tocar els collons a la porta de la Empresa...que realment l´èxit de la vaga no serà pel volum de gent que hi estigui d´acord, sino per la gent que no anirà a la feina per por a represàlies....quins collons..
Molta gent opina que aquesta vaga és només per demostrar i mantenir el poder i la posició de la burocràcia sindical. No servirà per canviar res, perquè les mesures Zapateiro són dictades per Europa i el FMI, i encara no són ni la quarta part del que caldria. L'economia espanyola, si no està en bancarrota total, és només per l'espoli perpetu i bestial de Catalunya (Països Catalans). Els sindicats espanyols demostraran llur poder, sí, controlant i paralitzant el transport i atemorint la gent per mitjà de piquets. Però no és més que això, els interessos d'una casta sindical burocratitzada i que viu del discurs. (vulgo "del cuento").
Sostenibles, de izquierdas i progresistas.
Els sindicats són patètics i uns gossos de Zapatero i segurament la vaga servirà de poc. Però anar a treballar demà encara servirà de menys. Voldrà dir que el PSOE per fer contents als banquers, empresaris i a la UE si vol pot reimplantar el feudalisme. Quin és el limit de tanta gent que protesta per que es farà vaga? Treball sense contracte? Que el cap vingui a veure't i et digui que o li mames o al carrer?
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.