Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
ECONOMIA

Més protestes contra la reforma laboral

Els delegats de la UGT de les Terres de l'Ebre i els de Lleida es van reunir a Flix

Miró, Álvarez i Palau durant l'assemblea d'ahir Foto: ACN.

Hi haurà més mobilitzacions contra la reforma laboral i el sistema de pensions. Així ho va anunciar el sindicat UGT, que ahir va fer una assemblea conjunta de delegats de les Terres de l'Ebre i de Lleida a Flix, a la qual va assistir també el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep Maria Álvarez. “Treballem per fer les mobilitzacions amb la Confederació Europea de Sindicats, de manera que seran de caràcter europeu”, va dir Álvarez, que va avançar que els actes de protesta tindran lloc al desembre.

La trobada d'ahir va ser la primera de la UGT de les Terres de l'Ebre amb la de Lleida, una trobada que el secretari general de la UGT de l'Ebre, Wifredo Miró, va assegurar que es repetirà. “Hi ha temes que hem d'abordar conjuntament, com ara la industrialització del nord de la Ribera i el cementiri nuclear”, va afirmar Miró.

Darrera actualització ( Dimarts, 26 d'octubre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter