Una cinquantena de treballadors de Hewlett Packard Outsourcing de Sant Cugat, convocats per CCOO, van manifestar-se ahir al matí davant les instal·lacions que la multinacional americana té al polígon de Can Sant Joan perquè consideren que els últims 16 acomiadaments de la plantilla “són injustificats”. Segons el secretari general de CCOO a HP Outsourcing, Eduard Castro, després d'aquests acomiadaments l'empresa “ha guanyat nous projectes i ha preferit cobrir els llocs de treball amb persones del mateix perfil professional però mitjançant subcontractacions a altres empreses”. Castro lamenta la precarietat laboral de la plantilla i demana que la direcció s'avingui a negociar per poder aconseguir “un pla d'ocupabilitat dels treballadors”. Els 16 acomiadaments formen part d'un grup de gairebé 50 que la multinacional ha fet a tot l'Estat.
Sense vaga a Valentine
D'altra banda, la plantilla de Valentine a Montcada ha arribat a un acord amb la direcció i va suspendre la vaga indefinida. Els acomiadats de la planta passen de 33 a 28, i les indemnitzacions arriben als 40 dies per any treballat.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.