La UGT ha aconseguit representació sindical a l'escorxador de Padesa, a Amposta, on fins a les últimes eleccions sindicals tots els delegats eren de CCOO. Concretament, la UGT ha aconseguit 6 delegats, mentre que CCOO en té 7. Pel que fa a l'escorxador de Padesa a Roquetes, la UGT ha revalidat els 13 delegats que tenia. La plantilla de Padesa a Roquetes és de 300 treballadors i de 340 al centre d'Amposta.
Economia
terres de l'ebre
La UGT aconsegueix més delegats a Padesa
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 10-12-2010 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.