Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
economia

Vilassar de Dalt farà un gran supermercat per sanejar els comptes

El govern impulsa un complex comercial als terrenys de Can Olla, a tocar de l'autopista

L'operació pot suposar uns ingressos de quatre milions

Els terrenys de Can Olla, a Vilassar de Dalt, i, al fons, el pont de l'autopista C-32. Foto: G.A.

Coincidint amb la construcció del nou mercat municipal, el govern de Vilassar de Dalt tanca aquests dies els detalls d'una operació urbanística a Can Olla per situar una altra gran superfície comercial que, de passada, ajudarà a millorar la situació econòmica del municipi, molt deteriorada en els darrers mesos a causa de la baixada d'ingressos. El ple municipal va aprovar la setmana passada –amb el vot contrari de tota l'oposició– el plec de clàusules de la concessió d'aquest nou conjunt d'equipaments, que preveu, entre altres, un gran supermercat. Tot sembla indicar que el model triat és semblant al del mercat municipal: un complex de titularitat pública dins del qual s'instal·larà un supermercat. En aquest cas, però, pel fet de trobar-se a la carretera de Premià de Mar i, a molts pocs metres de l'enllaç de l'autopista, es planteja com un equipament supramunicipal, amb uns comerços que donin servei als veïns de Vilassar de Dalt, però també als dels municipis veïns. Encara no han transcendit molts detalls del nou espai però, segons ha pogut saber aquest diari, empreses com ara Mercadona i Carrefour ja s'han interessat per la situació. En cas que fos la cadena valenciana, es tractaria de la seva primera superfície en aquesta zona. Fins ara només n'hi ha a Badalona i Mataró. En canvi, la cadena francesa estaria interessada a obrir-hi un Carrefour Express, però en cap dels dos casos s'ha presentat encara cap oferta concreta. Fonts municipals, però, calculen que els beneficis per al consistori podrien oscil·lar entre els quatre i els cinc milions d'euros, suficients per eixugar el dèficit de tresoreria, que ronda el milió d'euros.

Tot i que fa mesos que la qüestió és sobre la taula de l'alcalde, els plans municipals inclouen inaugurar el complex, com a molt d'hora, el 2013. El govern confia que, en aquest temps, es puguin acostar les posicions amb els comerciants locals, que des de l'estiu han trencat relacions amb l'Ajuntament. El supermercat és al centre de les crítiques.

LA DATA

01.01.13
Abans d'aquest dia
el govern municipal es compromet a no engegar el complex comercial de Can Olla.
Darrera actualització ( Dimecres, 29 de desembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter