Els treballadors dels tallers de Renfe a Vilanova i la Geltrú, de l'empresa Albatros, van fer ahir una jornada de vaga, convocada pel sindicat CCOO, a causa del “bloqueig de la negociació del nou conveni col·lectiu”, que afecta els diferents centres de treball que té a l'Estat. La trentena de treballadors d'Albatros a Vilanova es van concentrar ahir, durant tot el dia, a les portes del taller, amb pancartes, timbals i xiulets, per protestar contra el que consideren un greuge comparatiu en l'àmbit salarial. El comitè demana que els sous dels treballadors estiguin equiparats als nivells de vida del país i que no cobrin igual que els treballadors de Ciudad Real: “Un conveni digne, que equipari les seves condicions salarials i laborals a les dels convenis provincials, que redueixi la jornada laboral anual i que reguli els permisos retribuïts”.
Economia
vilanova i la geltrú
Els treballadors dels tallers de Renfe, en vaga pel conveni
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Penedès 17-02-2011 Pàgina 3

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.