Economia

El benefici net del grup Puig creix un 57%

La companyia mou 1.200 milions en vendes

Vol tenir una quota del 10%

El benefici net del grup Puig va créixer l'any passat un 57%, fins als 130 milions d'euros. La firma de moda i perfumeria també va indicar ahir que les vendes van superar els 1.200 milions, un 22% més, i que tres quartes parts del negoci ja provenen dels mercats internacionals. Actualment, Puig ven els seus productes en més de 130 països.

La companyia ha aconseguit millores tant en l'àmbit de fragàncies com en el segment de moda. En el primer mercat ha augmentat la quota fins al 7%, i s'ha consolidat en el setè lloc del rànquing de perfumeria mundial. En aquest creixement, indica Puig, ha estat clau l'aportació de la marca Paco Rabanne. En el segment de moda, el grup va augmentar l'any passat la facturació un 25%.

Nou pla estratègic

Puig acaba de presentar un pla estratègic a quatre anys amb el qual s'ha proposat arribar a una quota de mercat mundial del 10% en perfumeria. Per aquest 2011, l'empresa preveu superar els 1.300 milions de facturació. Entre els nous projectes destaca el llançament d'una nova fragància de Valentino al setembre, fet que representarà el començament d'una aliança a llarg termini entre la casa de moda i Puig.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.