Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Mango crearà més de 1.500 llocs de treball al parc logístic de Lliçà

Mas ajuda Andic a col·locar la primera pedra del futur parc logístic de Mango sota la mirada de l'alcalde de Llicà Foto: ARXIU.

El nou parc logístic de Mango a Lliçà d'Amunt suposarà la creació de més de 1.500 llocs de treball, segons va dir ahir el president de la firma, Isak Andic. Durant l'acte de col·locació de la primera pedra de la nau principal, l'empresari va explicar que les instal·lacions distribuiran roba a tots els països del món on la firma és present, tret de la Xina, on ja hi ha un centre logístic. Mango invertirà a Lliçà 360 milions i la primera fase del projecte estarà enllestida d'aquí a cinc anys, tot i que en caldrà esperar cinc més per veure'l acabat.

El president de la Generalitat, Artur Mas, va lloar davant d'Andic la valentia dels empresaris que no tenen por d'emprendre iniciatives malgrat els temps que corren. De fet, Mas va insistir en la necessitat que siguin les empreses les que estirin el carro ara que les arques de l'administració estan esgotades.

El projecte de Mango a Lliçà va començar l'any 1999 amb la compra d'1.218.761 metres quadrats a la zona de Can Montcau. La marca en tindrà construïts uns 580.000 metres quadrats, dels quals 510.000 es destinaran a ús industrial, on s'inclourà el centre logístic, i 70.000 a serveis.

Darrera actualització ( Dissabte, 30 d'abril del 2011 02:00 )
Publicat a
  • Avui 30-04-2011 Pàgina 18

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter