Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
badalona

Els botiguers del carrer de Mar regalaran barrets als clients

La temporada d'estiu enfila la recta final i per incentivar les vendes, que han disminuït les darreres setmanes a causa del mal temps, els botiguers associats del centre comercial del carrer de Mar regalaran als clients barrets de palla. En la campanya, que té com a eslògan Guareix-te del sol, es repartiran demà pameles entre tots els clients que presentin dos tiquets de compra de les botigues adherides al punt que s'instal·larà al carrer de Sant Francesc de Paula. Els botiguers esperen que amb l'arribada del bon temps augmentin les vendes ja que asseguren que des que ha començat la crisi les vendes estan més lligades al temps. “Ara més que mai es compleix la màxima de carrers molls, calaixos eixuts, i per això busquem fórmules per incentivar les vendes”, argumenta el president del centre comercial del carrer de Mar, Cinto Gubern.

Els botiguers del carrer de Mar treballen ja en el disseny de la propera edició del Fora Stocks, que es farà els dies 9 i 10 de setembre, i preparen una acció conjunta per al final de la campanya de rebaixes, la darrera setmana d'agost. També tenen previst reunir-se en breu amb la nova regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Rosa Bertran, per explicar-li properes campanyes i mostrar-li el rebuig a la proposta de convertir el carrer de Francesc Layret en una zona per a vianants tal com proposava Centre Comerç Badalona. Cinto Gubern explica que han fet una enquesta entre els associats. “Tots ells estan en contra d'una mesura que pensem que ens perjudica perquè provocaria el caos circulatori als carrers de l'entorn i dificultaria l'accés als aparcaments de la zona”. El centre comercial del carrer de Mar fa un any que està desvinculat de Centre Comerç Badalona i fa les seves pròpies campanyes de promoció.

Darrera actualització ( Divendres, 17 de juny del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter