Acciona, ACS, FCC, Ferrovial, Sacyr, Indra, Etracontrol i Servicios de Control de Tránsito y Navegación Aérea presenten avui les seves ofertes per al primer lot de torres de control de tràfic aeri que Aena privatitza. Aquestes vuit empreses –la majoria associades a grups estrangers– són les que van ser seleccionades per Aena entre un total de deu que van mostrar el seu interès per participar en aquest procés de privatització. El Ministeri de Foment espera tenir adjudicades les torres el pròxim mes de setembre, amb l'objectiu que comencin el 2012 gestionades per empreses privades. En la primera fase, s'obren al capital privat les torres de Sabadell, Alacant, València, Eivissa, La Palma, Lanzarote, Fuerteventura, Sevilla, Jerez, Cuatro Vientos, Vigo A Corunya i Melilla. Els del Prat i Barajas queden per a una segona fase.
Economia
Les torres de control s'obren al capital privat
Notícies de ...
Publicat a
- Avui 20-06-2011 Pàgina 16
- El Punt Barcelona 20-06-2011 Pàgina 25
- El Punt Comarques Gironines 20-06-2011 Pàgina 29

































Comentaris
Aquest funest estat, continua fent les coses mal fetes. Els aeroports s'han de privatitzar totalment. El que fan ara és el mateix que fa el rei del Marroc. Fan creure que privatitzen i no privatitzen res. Deixaran guanyar molts diners al que accepti fer la comèdia que ho compra, però com que es reserven la majoria d'accions seguiran fent el que els plagui. Zapatero ja es va malvendre el 2007, el 38% de les reserves d'or espanyoles al preu de630 dolars l'unça, quan avui es paga a més de 1.200 dolars l'unça. Per dilapidar diners els socialistes són els campions. Aquest simulacre de privatització és, una dilapidació més.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.