La indústria serà el motor de la reactivació econòmica al Ripollès sobretot per les exportacions, segons ha afirmat el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, en el marc de la presentació de l'Observatori Econòmic del Ripollès. L'informe remarca que les exportacions han pujat un 23,5% a les comarques gironines, un percentatge superior a la mitjana catalana, que se situa entorn al 18%. Espadaler també va dir que la comarca superarà la crisi amb l'aportació del sector turístic, que està a l'alça.
Durant aquest 2011 s'espera, però, un creixement d'entorn a l'1% i es preveu una certa estabilitat pel que fa a l'ocupació.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.