L'Ajuntament de Torroella de Montgrí es veu obligat a denegar sistemàticament les peticions de llicència per concórrer com a venedor ambulant en els mercats setmanals de Torroella (dilluns) i l'Estartit (dijous) per falta d'espai, ja que està tot ocupat. Tot i això, l'Ajuntament ha obert una llista d'espera per als sol·licitants i recorda que cal renovar la instància anualment.
Economia
torroella de m
Els mercats setmanals, coberts
Notícies de ...
A.V.
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 31-07-2011 Pàgina 10

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.