L'alcalde de Benifallet, el republicà Jordi Monclús, ha reclamat al govern català més ajudes per als municipis que aposten pel turisme fluvial, com és el cas del seu poble. En una entrevista realitzada per la televisió comarcal Teveon, Monclús ha recordat que mentre l'administració catalana sí que va participar econòmicament en la construcció del llagut Lo Sirgador de Tortosa, en el cas de Benifallet totes les actuacions per potenciar el turisme fluvial han anat a compte de les arques municipals. Així, va ser l'Ajuntament qui va posar en marxa, ja fa uns quants anys, el llagut Lo Benifalletenc, i ha aconseguit fer-lo rentable creant paquets turístics que inclouen un passeig pel mig del riu i la visita a les coves Meravelles, un dels altres atractius turístics que té el municipi.
Economia
Baix Ebre
Més ajudes per als pobles amb turisme fluvial
Notícies de ...
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 21-08-2011 Pàgina 38
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.