Una trentena de persones es van manifestar ahir a la seu de l'empresa Areas per protestar contra el tancament del restaurant Pizza Grill de Badalona, que comportarà l'acomiadament d'onze persones. Segons Irene Fernández, presidenta del comitè d'empresa, els acomiadaments són “injustificats” perquè l'empresa té 60 centres més a Barcelona, la qual cosa permetria recol·locar els empleats. Segons Fernández, “fins ara l'empresa no ha mostrat la seva voluntat de parlar”.
Economia
barcelonès
Protesta al carrer pel tancament d'un negoci
acn
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 26-08-2011 Pàgina 30

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.