Els comerços adherits a l'Associació d'Empresaris de Castell-Platja d'Aro i s'Agaró posaran fi a la campanya de rebaixes d'estiu dissabte i diumenge amb una nova edició de la botiga al carrer, i tornaran a unificar l'aspecte dels mostradors amb mantells personalitzats i bosses promocionals. Hi prendran part un centenar d'establiments, amb més de 400 metres lineals d'estands.
Economia
PLATJA D'ARO
El comerç tanca les rebaixes amb la botiga al carrer
Notícies de ...
REDACCIÓ
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 30-08-2011 Pàgina 11
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.