Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

Avenços a Seat per lligar els salaris als resultats

Tot i que encara hi ha divergències entre sindicats i direcció, sembla que Seat aconseguirà finalment vincular els sous dels treballadors a l'evolució econòmica de la companyia. Segons el president del comitè d'empresa, Matías Carnero, el grup ha posat sobre la taula variants de la seva proposta inicial que suposen un “avenç” i que el comitè està ara estudiant.

Sempre garantint una pujada equivalent a l'IPC real, l'empresa planteja dos escenaris: un amb pèrdues i un altre amb beneficis. En el primer cas, vol apujar els sous un 0,1% per cada 25 milions que es redueixin els números vermells respecte a les previsions, amb un topall del 0,5%, que els sindicats no veuen amb bons ulls. Si Seat guanya diners, la plantilla cobraria una paga anual de 150 euros, que arribarien a ser 500 si es complissin els objectius de qualitat i productivitat. Comitè i direcció es tornen a reunir avui per parlar-ne i continuar negociant altres mesures de flexibilitat. Seat calcula que la posada en marxa de l'última proposta generaria almenys 200 llocs de treball.

Darrera actualització ( Dijous, 15 de setembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Miquel Guillamon Granell (Nájera)

O sigui que, quan guanyin calés se'ls quedaran i quan en perdin baixaran els sous.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter