Sabates, bitllets d'avió, aparells de telefonia mòbil, mobles, cotxes, roba, llibres, objectes de decoració, el lloguer d'un pis... són només alguns exemples dels productes i serveis que poden manejar els seguidors al Facebook de Second Store. A més, també hi apareix alguna oferta de feina, regals i també ofertes d'intercanvi. L'última consulta, divendres, va confirmar que ja hi ha 6.570 persones que formen part d'aquest grup, quan a principi de setembre els seguidors eren 5.639. Segons Josep Terrades, que és el creador i gestor de Second Store, juntament amb Nuri Salvador, els objectius són créixer com més millor, especialment a Catalunya –l'usuari ara per ara sobretot és gironí–, fer que sigui més efectiu i crear perspectives a la Catalunya del Nord. Terrades destaca, especialment, “l'empatia” que es crea entre els seguidors que ofereixen i s'interessen per algun producte. Entre les normes, poden oferir un màxim de dos anuncis per dia i persona i mai no poden fer referències a animals. Pel que fa a les empreses, per exemple, només poden publicar el que tinguin de segona mà i ofertes de feina, però no poden aprofitar la pàgina per fer-se publicitat ni publicar la venda d'articles nous. També limiten el nombre de difusions de fotografia del producte.
Des del cas d'una persona de Sant Feliu de Guíxols que feia 3 anys que no treballava i va trobar feina per la temporada d'estiu en el sector turístic, fins al cas d'un lloguer d'un pis a Barcelona o bé la venda de 2 bitlles d'avió per anar a l'Estat francès, són exemples curiosos tramitats al Second Store. El que habitualment es ven, però, són els objectes que tenen més obsolescència, com la telefonia mòbil i la informàtica, ja que a un preu molt rebaixat es poden adquirir pràcticament nous. No obstant això, també hi ha gent que regala objectes i hi ha qui n'intercanvia.

































Comentaris
Moltes mercès i també moltes felicitats a la periodiste Ure Comas pel molt bon reportatge que ha fet de SECOND STORE, en nom meu, en nom de la Nuri i també en nom dels més de 7300 membres que ja soms. Salut!
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.