Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

P&G duplica la producció de sabó a Mataró

Una nova línia fa créixer la plantilla del centre fins als 300 treballadors

Diverses ampolles de detergent passen per la nova línia, ahir a Mataró. Foto: G.A.

La multinacional Procter & Gamble amplia les seves instal·lacions a Mataró amb una nova línia de producció de detergents líquids, que ahir va inaugurar el conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Francesc Xavier Mena. Aquesta nova línia, la segona de la planta de Mataró, permet que l'empresa dupliqui la seva producció de sabó líquid i passi de les 35.000 tones per any a les 77.000 actuals. A més, aquesta reforma de la planta significa un augment del nombre de treballadors, que arriba fins als 300. Segons fonts de la companyia, des del 2008 la planta mataronina ha creat uns 62 nous llocs de treball. Aquesta nova infraestructura està especialitzada en la producció d'un nou sabó líquid, més concentrat. Aquest nou producte representa un important estalvi des del punt de vista mediambiental, segons explica el cap de relacions externes de P&G a Mataró, Antoni Ciller. “Es farà servir molta menys aigua, es reduiran fins a 506 tones de material d'embalatge i caldran prop de 250 camions menys a l'any”, explica Ciller. P&G no va voler fer pública ahir la inversió feta en aquesta segona línia de producció de sabó líquid.

La planta va ser fundada el 1968 i actualment produeix prop de 200.000 tones de lleixiu i sabó de les marques comercials Ace i Ariel. La majoria d'aquests productes es distribueixen a l'Estat espanyol, però prop d'un 40% va destinat a altres països de la meitat occidental d'Europa.

Mena en destaca la innovació

El conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Francesc Xavier Mena, va destacar durant la inauguració el caràcter innovador de la multinacional i, en especial, de la planta catalana. “En certa manera, l'empresa coincideix amb el full de ruta de la Generalitat en el seu caràcter d'internacionalització, innovació i generació d'ocupació”, va comentar el membre del govern català. Segons apunten des de la companyia, aquesta nova línia,“d'alt rendiment i tecnologia avançada”, situa la planta entre les capdavanteres de la marca a Europa.

Alguns centres de producció de França i Itàlia ja s'han interessat per poder implantar una cadena similar en les seves instal·lacions.

Darrera actualització ( Dissabte, 5 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Pablo Morales Morago (Mataró)

Pa per avui i dioxines per demà o el que és el mateix no hi haurà pa per pagar les medicines.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter