El Consell Comarcal de la Ribera d'Ebre i l'Associació Nuclear Ascó-Vandellòs II (ANAV) han signat el conveni anual de col·laboració entre les dues entitats, mitjançant el qual l'ens nuclear aporta 375.000 euros al desenvolupament de la comarca i dels seus municipis. Destaquen la millora de les infraestructures, el desenvolupament d'activitats alternatives en els sectors agrari, turístic i artesanal destinades a consolidar les iniciatives autòctones del territori, el foment i la creació de llocs de treball estables, la millora de l'oferta de formació mitjançant cursos de formació complementària, la divulgació dels actius turístics i culturals de la comarca i el desenvolupament d'iniciatives de caire social.
Economia
ribera d'ebre
Conveni entre ANAV i el consell de la Ribera
redacció
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 20-11-2011 Pàgina 35
































Comentaris
Au sí, vinga, fot-li a embaucar... Que la Nuclear donarà diners per a desenvolupar el turisme??? serà per al turisme radiactiu (del que en desconec la importància) perquè la resta de turistes no en volen saber res de nuclears i encara menys de cementiris radiactius; el mateix podria dir de l'agricultura.
Ara, si me pregunteu per les peles; això ja és una altra cosa: així, el titular podria ser: la nuclear d'ascó segueix "comprant" a la població (eñs que hi treballen) i als políitics (els que hi suquen) comarcals a base de calers. Dit així, tot queda més clar.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.