Fira de Lleida estrenarà un pavelló el mes de setembre del 2012, coincidint amb els certàmens agraris de Sant Miquel i Eurofruit, segons va anunciar ahir l'alcalde i president de Fira de Lleida, Àngel Ros. La construcció del pavelló, el cinquè espai cobert del recinte firal, s'està tancant en un acord en què hi participaran tots els patrons de la fundació Fira de Lleida, és a dir, la Generalitat, la Paeria, la Diputació i la Cambra de Comerç lleidatana.
El pavelló està planificat des de fa mesos, però pendent d'un acord de finançament i de l'amortització de diversos crèdits que estava pagant la institució firal.
Ros va anunciar aquest projecte en el tradicional dinar de Nadal amb els mitjans de comunicació de Lleida i durant el qual també va anunciar una caiguda en les inversions municipals pel 2012, de manera que les que s'acabin executant estaran supeditades al cofinançament amb altres administracions.
L'alcalde també va manifestar que continuarà reclamant a la Generalitat el deute pendent d'11 milions d'euros amb la Paeria, tot i que alhora va reclamar al govern estatal el pagament dels 759 milions de la disposició addicional de l'Estatut, diners que inclouen el finançament de la tercera i darrera fase de cobriment de les vies al seu pas pel centre de Lleida. Ros preveu iniciar el 2012 el nou polígon de Torreblanca.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.