Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
baix penedès

El Vendrell no preveu cap baixa al servei de la brossa

El regidor de CiU Jaume Domingo. Foto: ARXIU.

L'Ajuntament del Vendrell va anunciar ahir que ''no hi ha cap intenció'' per part del consistori perquè els treballadors de l'empresa concessionària del servei d'escombraries –FCC– es quedin sense feina, tot i la reducció d'uns 350.000 euros en el pressupost del servei de recollida de la brossa. El regidor Jaume Domingo va explicar a l'agència ACN que cal fer un bon ús del servei de neteja i encara més en un moment de reducció pressupostària com és l'actual. Tot i això, Domingo va demanar responsabilitat als sindicats en les seves declaracions i va assegurar que, si hi ha acomiadaments, serien mesures temporals d'un any. La UGT va alertar que aquesta reducció comportaria perdre 25 dels 60 llocs de treball. Domingo, que va destacar que les negociacions continuen obertes i que aquest divendres tornaran a reunir-se amb els sindicats, va respondre així a les afirmacions fetes pel responsable de l'àrea de serveis a la comunitat de la UGT a Tarragona, Ángel Martín, que va assegurar que el Vendrell passaria a tenir un servei de neteja “precari i tercermundista”. La UGT exigeix a l'alcalde que informi els ciutadans dels canvis en el servei.

Darrera actualització ( Dijous, 19 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter