Investigadors de la Universitat de València han fet un estudi a les poblacions de Pals, Santa Pau i Besalú amb el qual han pretès dibuixar quin és el perfil del turista rural. Es van estudiar 34 variables a partir de les quals s'ha determinat que majoritàriament els usuari de cases rurals són persones adultes, amb estudis superiors, que tenen com a principals motivacions conèixer llocs nous i alhora relaxar-se. L'estudi també assenyala que aquestes poblacions han d'apostar pel manteniment de la riquesa historicocultural, el paisatge i els costums per no perdre pistonada, i recomana que es tiri endavant algun tipus d'oferta complementària a la que ja hi ha en aquests moments.
Economia
girona
Fan un estudi a Besalú, Santa Pau i Pals del perfil del turista rural
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 14-06-2009 Pàgina 29
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.