Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

UGT-PV insisteix que les retallades agreugen l'atur

El sindicat exigeix al govern de Fabra que prioritze els ciutadans sobre els interessos financers

Les últimes dades de l'Enquesta de Població Activa suposen, segons el parer del sindicat d'UGT-PV, la constatació que les polítiques d'ajustament i reducció del dèficit solament agreugen la situació econòmica i l'ocupació. Per això, UGT exigirà, una vegada més, que retire el decret de retallades en el sector públic.

Per al sindicat és especialment preocupant l'increment de l'atur entre les persones de llarga durada, ja que 357.500 fa més d'un any que busquen ocupació, un 55,75% del total d'aturats, mentres que en 2010 era del 49,49 %; així com el percentatge de llars, on cap membre treballa, que arriba al 13,47 % de les famílies, 1,36 punts per damunt de la mitjana estatal.

D'altra banda, la taxa de cobertura de prestacions per atur segueix descendint i arriba al 56,81%, sis punts i mig menys que fa un any, fet que, per a UGT-PV, exigeix aplicar polítiques públiques que “prioritzen el ciutadà enfront dels interessos especulatius dels mercats i les entitats financeres”.

Darrera actualització ( Dilluns, 30 de gener del 2012 15:55 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter