L'empresa Air Nostrum ha presentat davant la Direcció General de Treball, un dia després de fer-ho davant els representants dels treballadors, un ERO que afectarà la totalitat de la plantilla durant un període de dos anys.
Segons han explicat a l'agència Efe les responsables d'UGT i CCOO, Nuria Berenguer i Silvia Forlino, respectivament, el període de consultes d'aquest expedient ha començat hui dimarts, 7 de febrer, i finalitzarà el pròxim dia 21.
Tant UGT com CCOO han coincidit que encara no poden pronunciar-se sobre les mesures que comporta aquest expedient, ja que la documentació que els ha lliurat la direcció de l'aerolínia és molt extensa. També han subratllat que es tracta d'una suspensió i no d'una extinció d'ocupació, però han afegit que els dos anys els sembla un període “molt llarg”.
L'expedient s'implantaria als 1.800 treballadors de la plantilla a partir del pròxim 25 de març, quan l'empresa “inicia la temporada d'estiu”. Es tractaria, ha explicat Forlino, de “repartir la producció entre els treballadors”. Air Nostrum reduirà la flota d'avions, deixant 15 aeronaus en terra, fet que comportarà una reducció de destinacions, segons han confirmat les mateixes fonts, que han assegurat que encara no es disposa del nou pla de destinacions.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.