Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Grècia fixa el 8 de març per iniciar la condonació del 70% del deute

Lukas Papadimos, primer ministre grec, a final de l'any passat Foto: REUTERS.

Després de setmanes de negociacions, l'executiu grec va aprovar ahir començar al 8 de març el bescanvi de bons amb els creditors privats, una operació que suposarà la condonació de 100.000 milions d'euros del deute hel·lè.

Segons va confirmar ahir un portaveu del govern d'Atenes, el bescanvi hauria de quedar tancat el dia 11, i situa en un 70% el valor dels títols de deute grec que no serà retornat als creditors. Aquesta quitança, que el gabinet grec negocia fa setmanes amb l'Institut Internacional de Finances (IIF), que representa els bancs i els fons d'inversió tenidors de deute grec, és un dels pilars del mecanisme de rescat dissenyat l'octubre passat per la UE i el Fons Monetari Internacional (FMI).

S'espera que els ministres de Finances de la zona euro aprovin demà a Brussel·les el lliurament d'un préstec de 130.000 milions d'euros i que l'IIF i Grècia concretin en ferm les condicions de la quitança.

Atenes també va aprovar ahir una altra reducció de les pensions que li farà estalviar uns 75 milions d'euros, dins del paquet de retallades de despesa social que la UE i l'FMI li han exigit.

Darrera actualització ( Diumenge, 19 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter