El grup Vidacaixa, que gestiona les assegurances de vida de Caixa Bank, llançarà al llarg d'aquest exercici una ofensiva comercial amb productes perquè el petit estalviador pugui complementar la seva pensió pública. Així ho va assegurar ahir el conseller delegat de l'entitat, Tomás Muniesa, que va explicar que en l'actual situació d'incertesa s'ha fet palesa aquesta necessitat de molts ciutadans. “Molts col·lectius veuen la necessitat de tenir un pla de pensions que complementi els seus ingressos”, va dir Muniesa. En tot cas, es tractaran de productes senzills, que no requeriran grans aportacions i que estaran pensants per al petit estalviador.
Vidacaixa va tancar l'exercici passat amb un benefici net recurrent de 279,5 milions d'euros, un 12% més, gràcies a la bona marxa del ram de vida. Amb els ingressos extraordinaris derivats de la venda del 50% d'Adeslas a Mutua Madrileña, els guanys pugen a 947 milions. Les primes del grup van créixer un 24%, fins als 6.502 milions d'euros.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.