Economia

La unió dels hotels de luxe reforçarà la Costa Brava

Ahir es va presentar la marca que aglutina els setze hotels més luxosos de la demarcació

L'objectiu és presentar una oferta exclusiva i d'alt nivell

La unió dels millors hotels de la Costa Brava de la marca Costa Brava Hotels de Luxe serveix per agrupar l'oferta hotelera de més qualitat però també per “reforçar la imatge de marca de la destinació de la Costa Brava a escala internacional” ja que, fins ara, “encara que no ens agradi, es vincula la costa Brava a una oferta no gaire luxosa”, segons va reconèixer el gerent de Costa Brava Centre Hotels en la presentació pública de la marca que va tenir lloc ahir. “Sempre s'ha relacionat l'oci de la costa Brava amb el turisme de poca qualitat, i la realitat és una altra”, hi va afegir el president de l'Associació d'Hostaleria de les comarques gironines, Antoni Escudero.

En la marca nova hi ha setze hotels de luxe: un de 5 estrelles Gran Luxe, set de 5 estrelles i vuit de 4. El president de la nova marca, Climent Guitart, no descarta que hi pugui haver més incorporacions. Els hotels estan situats en onze poblacions de les comarques de l'Alt Empordà, Baix Empordà i la Selva. En total, l'associació té 1.116 habitacions: nou suites amb piscina, 120 suites, 74 junior suites i 913 habitacions individuals, dobles i familiars. A la marca pretenen aglutinar establiments amb una sèrie de característiques comunes: “una ubicació excel·lent, unes instal·lacions confortables, uns serveis magnífics i un tracte immillorable”, va explicar Guitart.

Amb la marca nova no només es pretén presentar una oferta complerta “d'alt nivell i exclusiva” d'establiments hotelers als clients potencials sinó que, a més, es vol complementar amb informació dels millors restaurants, botigues i activitats d'oci i culturals. Amb la voluntat de projectar la marca més enllà de les nostres fronteres, s'ha creat una pàgina web (www.costabravahotelsdeluxe.com) en què la informació s'ha traduït a sis idiomes: català, castellà, anglès, francès, alemany i rus. En el projecte, tenen el suport de la Federació d'Hostaleria de les comarques gironines i també del Patronat de Turisme, presidit per Jaime Torramadé.

LA FRASE

Fer una marca així pot semblar pretensiós, però parlem de luxe com una cosa escassa
Climent Guitart
president de la nova marca Costa Brava Hotels de Luxe
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.