Economia

Tradeinn preveu triplicar les vendes i facturar 700.000 euros a Celrà

El grup Tradeinn celebra, aquest juliol, el primer any de la seva primera botiga física, a Celrà, i ha anunciat que la facturació de l'establiment ja representa un 5% de totes les vendes del grup. Per aquest motiu, Tradeinn, el primer grup de vendes en línia de material esportiu, preveu que, a finals d'any, les vendes de la botiga arribin als 700.000 euros, el triple que l'any anterior.

A aquest notable augment de vendes cal sumar-hi l'increment del nombre de clients de la botiga, que en aquest primer semestre del 2012 s'ha multiplicat per cinc. Segons explica David Martín, fundador de Tradeinn, “aquesta afluència de clients reflecteix l'adopció entre els consumidors de petita compra de Tradeinn com la seva botiga de proximitat, gràcies al fet que el grup manté dins l'establiment la filosofia de venda de productes de primeres marques al millor preu en línia”.

16 milions, en global

Aquestes bones previsions de Tradeinn per al seu comerç físic se sumen a les que estudia per a les seves vuit botigues en línia. Així, el grup preveu tancar el 2012 amb una facturació global de 16 milions d'euros. A més, Tradeinn va ser premiada com la millor botiga en línia espanyola internacionalitzada el 2011/2012, en l'última edició dels E-commerce Awards.

Per celebrar aquest primer aniversari de la botiga de Celrà, Tradeinn llançarà una campanya del 9 al 21 de juliol que permetrà als seus clients beneficiar-se d'un 10% de descompte en totes les compres que facin a l'establiment. El grup també sortejarà articles esportius entre els seus seguidors de la xarxa social Facebook.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.