Economia

empreses

Nous dissenys en ampolles de Font Vella

L'osonenc Carles Gómez s'inspira en les tribus urbanes i els grups socials

L'osonenc Carles Gómez, de Kiwe Studio, és l'autor del disseny que il·lustra una sèrie limitada d'ampolles d'aigua de Font Vella. La seva proposta, inspirada en les tribus urbanes i els grups socials, ha estat una de les escollides entre els més de 90 dissenys presentats a un concurs convocat per l'empresa de Sant Hilari. Gómez s'ha emportat un premi econòmic de 3.000 euros i l'oportunitat de protagonitzar, amb els altres guanyadors, una campanya de promoció utilitzant la viralitat de la xarxa, amb un vídeo a Youtube que acumula més de 170.000 visites. Gómez elogia el fet que Font Vella hagi estat la primera marca d'aigua qua ha apostat per dissenys poc convencionals i de joves dissenyadors. Gómez ha dibuixat “el pijo, el heavy, el punk, el corredor, el ñeta, el cap rapat...” que van agafar de la mà disfrutant de la seva activitat.

El seu disseny s'ha aplicat a la producció d'una sèrie limitada d'ampolles d'aigua que es comercialitzen a través del canal Horeca (hotels, restauració i càtering). També es podrà veure en diverses ampolles gegants promocionals que la marca instal·larà a Barcelona durant les Festes de la Mercè.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.