Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Economia
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'expedient de Tallers Casals es tanca sense acord i Treball haurà de decidir

La direcció de Tallers Casals de Ripoll ha donat per tancada la negociació de l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) en què es preveu l'acomiadament de 35 treballadors, la meitat de la plantilla. Des de fa moltes setmanes, l'empresa i els treballadors mantenien posicions molt distants, cosa que ha fet impossible arribar a un acord. De fet, la direcció no s'ha presentat a les dues darreres reunions que havia convocat Treball, que estava fent de mediador en aquest conflicte laboral i que fins i tot havia amenaçat d'iniciar el procés de tancament de l'empresa.

El principal entrebanc és que, a mitja negociació, l'empresa va proposar als treballadors canviar l'ERO d'acomiadaments per un de suspensió temporal que afectés tota la plantilla. Els empleats no ho van acceptar i, davant d'aquesta decisió, l'empresa no va cedir.

Com que la negociació s'ha donat per acabada sense acord, ara Treball haurà d'estudiar el cas i fer-ne una resolució. L'informe d'inspecció de Treball s'ha d'entregar abans d'uns deu dies.

En el cas que en aquest informe es desestimi l'aplicació de l'expedient de regulació d'ocupació –seria la segona vegada que Treball no accepta un ERO d'aquesta empresa–, la direcció podria acabar tirant endavant l'amenaça de tancar l'empresa. Una altra possibilitat és que s'aprovi l'ERO amb una indemnització mínima per als afectats.

Darrera actualització ( Dimecres, 15 de juliol del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Paüls/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate