Economia

turisme

Primera trobada d'‘instagramers'

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona estrena, amb motiu de la campanya #Girona10, la primera trobada d'instagramers a les comarques gironines. L'activitat s'anomena Instagram your city, i té com a objectiu promocionar els atractius turístics de les poblacions turístiques de la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona a les xarxes socials. La iniciativa, que s'organitzarà periòdicament “a petició d'alguns municipis turístics, com ara Figueres, Blanes, Castelló d'Empúries i l'Estartit”, pretén copsar un públic potencial a la destinació que utilitzi habitualment les noves tecnologies i busqui nous atractius del turisme al territori. L'atractiu de les trobades rau en el fet que es tracta d'una activitat gratuïta i que gira entorn d'un concurs en què els participants poder ser premiats amb estades als municipis o serveis que hi hagi en aquests llocs. Els participants podran gaudir d'una jornada de descoberta de la població i d'un seguit d'activitat per fer amb la família o els amics, segons assegura el Patronat. La primera trobada serà dissabte i té el suport de l'Ajuntament de Girona i l'Associació d'Hostaleria de Girona. Consistirà en una passejada guiada que recorrerà el Barri Vell, el Call, la muralla de la ciutat, l'Eixample i les zones comercials, entre d'altres, per tal de dotar de continguts els quatre eixos en què se centra el concurs: cultura, natura, gastronomia i comerç.

i.b.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.