Economia

EMPRESA

Vichy Catalan s'alia amb el celler Casa de la Viña i treu al mercat un vi escumós

Viña Chy està disponible en blanc, rosat i negre, i està elaborat amb aigua de Vichy però amb diferents tipus de raïm

Tots són de baixa graduació

El Grup Vichy Catalan s'ha aliat amb el celler Casa de la Viña de Ciudad Real per treure al mercat el Viña Chy, un escumós de baixa graduació –7% de volum d'alcohol– “amb vocació de convertir-se en una nova categoria dins del sector del vi”. Viña Chy és, segons fonts de l'empresa, un producte absolutament innovador i genuí, “perquè és l'únic espumós del món elaborat amb Vichy Catalan” i la “selecció del raïm s'ha fet amb absoluta mesura, buscant l'excel·lència dels vins per realitzar el cupatge perfecte en cada varietat d'escumós”. “Aquest nou producte representarà la porta d'entrada per a la incorporació de nous consumidors de vi”, asseguren.

Aquest nou escumós està disponible en tres categories: blanc, rosat i negre. Tots ells elaborats amb aigua de Vichy, però amb diferents tipus de raïm. “Son escumosos sorprenents, plens de matisos, agradables i elegants, amb unes qualitats organolèptiques excel·lents, ideals per conjugar amb aperitius i menjars lleugers, entre d'altres”, asseguren.

Viña Chy, que neix amb projecció internacional, es podrà trobar tant en el canal d'alimentació, com supermercats o grans superfícies, com en el segment d'hostaleria i restauració.

Vichy Catalan subratlla que aquest llançament confirma l'estratègia que el grup va iniciar a finals del 2012, amb una clara aposta per la innovació, la investigació i, sobretot, la diversificació de productes. A l'abril el grup va llançar al mercat una tònica elaborada amb l'aigua mineral carbònica de la font de Caldes de Malavella per diversificar la seva oferta i entrar en el mercat de l'oci nocturn.

Els últims dos anys, a més, ha posat en marxa nous projectes, com envasar aigua mineral carbònica en llauna de 33 centilitres i la comercialització de Vichy Catalan Lemon, aigua carbònica amb gust a llimona.

El Grup Vichy Catalan va néixer “amb la voluntat de servei als consumidors que saben el plaer i la salut no són idees dissociades”. Actualment és present en més de 35 països dels cinc continents amb les seves diferents marques.

LA XIFRA

7
per cent és la graduació
que tindran les tres categories de vins –blanc, negre i rosat– que ara surten al mercat.

LA FRASE

El nou producte que traiem al mercat representarà la porta d'entrada per a la incorporació de nous consumidors de vi
VICHY CATALAN
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia