El grup de restauració barceloní Grup Paradís ha acomiadat en els últims quinze dies 42 treballadors de diverses empreses de Molins de Rei. Segons el sindicat UGT, l'acomiadament –que afecta les empreses Euronou, Sardaukar, Catering Acción i Bestcatering– s'ha fet «de manera improcedent», ja que les pèrdues del grup no són tan greus. Entre les filials del Grup Paradís, repartides per tot l'Estat, hi ha l'empresa de càtering que proveeix el FC Barcelona. És per això que els empleats acomiadats es manifestaran avui als accessos del Camp Nou aprofitant el partit del Gamper entre el Barça i el Manchester City.
Economia
Grup Paradís acomiada 42 treballadors de diverses empreses de Molins de Rei
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Barcelona 19-08-2009 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.