Economia

CatalunyaCaixa ven el servei Telentrada a ticketea.com

L'operació s'inclou en el procés de desinversió d'activitats d'acord al pla de reestructuració aprovat per Brussel·les

CatalunyaCaixa ha venut a la plataforma ticketea.com el servei de comercialització d'entrades CXTelentrada, que té 357.000 usuaris i manté acords actius amb més de 150 promotors culturals, ha informat l'entitat en un comunicat aquest dimecres.

Així, l'entitat avança en el seu procés de desinversions en activitats que no formen part del seu negoci bancari nuclear, d'acord amb el pla de reestructuració aprovat per Brussel·les, com són la gestora immobiliària, les oficines ubicades a zones d'expansió fora de Catalunya i la cartera de crèdits fallits.

El director de Banca Electrònica de CatalunyaCaixa, Ignasi Martin, ha destacat que l'entitat ha traspassat el testimoni a un “operador d'èxit contrastat al mercat”, que fa poc ha comprat l'empresa de desenvolupament de programari Telémaco Sistemes.

Martin ha subratllat que ara CatalunyaCaixa es focalitza totalment en els serveis financers, amb “propostes innovadores com la banca mòbil --CXMobi--, la firma en línia de productes i serveis, així com en noves formes de relació multicanal entre el gestor personal i el client a través de CX per internet”.

El CEO i fundador de ticketea.com, Javier Andrés, ha remarcat que, “si la compra de Telémaco va suposar una fita important per a ticketea.com, la compra de Telentrada és un moment clau tant per a l'equip com per als clients”.

Telentrada es va llançar el 1994 a Barcelona i Madrid com un servei pioner de venda anticipada de localitats a distància, que permetia l'adquisició de tiquets d'espectacles de teatre, dansa, música i cinema a través d'un telèfon únic centralitzat, a més de múltiples punts de distribució de la seva xarxa comercial d'oficines.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia