Economia

El Blanes 12 omple hotels, restaurants i comerços

L'Ajuntament diu que la iniciativa està consolidada i que ha atret més visitants que l'any passat

La tercera edició de la campanya promocional Blanes 12, que es va dur a terme des de divendres fins ahir, diumenge, va omplir restaurants i hotels, i totes les activitats i tallers van penjar el cartell de “complet”. La regidora de Promoció de la Ciutat, Lara Torres, va assegurar ahir que la iniciativa turística “està consolidada” i que tant les xifres econòmiques com les d'assistència en els actes “han estat molt millors que l'any passat”. “Tot i que les xifres no són definitives, tant comerciants i restauradors com establiments en general han coincidit que el Blanes 12 ha atret més visitants que els altres anys”, va assegurar Torres. Segons la regidora aquests dies a Blanes hi ha hagut dos perfils de visitants, d'una banda el que provenia de poblacions veïnes i que ha passat el dia a la ciutat, però també visitants de Barcelona i de les comarques tarragonines.

En aquesta edició del Blanes 12, que ha tingut un pressupost de 48.000 euros, hi han participat 156 empreses, entre les quals hi havia 92 comerços que van oferir descomptes que anaven des del simbòlic 12% fins a rebaixes que podien arribar al 70%, passant pel dos per un. Els bars i restaurants tampoc van voler perdre's aquesta oportunitat turística i 38 establiments van oferir menús a 12 euros per als adults i a 8 euros per als més petits de la casa. “La majoria dels restaurants que s'han sumat al Blanes 12 des de dijous ja tenien ple tots els àpats”, va dir Lara, que va assegurar que aquests dies si no s'havia fet reserva amb anterioritat era difícil dinar o sopar en un restaurant de la ciutat. Pel que fa a les 188 places hoteleres que s'havien sortejat, es van omplir i els comerços “han venut més que en les darreres edicions”. “Podem dir perfectament que l'acció promocional està plenament consolidada”, va afegir.

En aquesta edició del Blanes 12 s'han fet més de cinquanta activitats, com ara visites guiades al Jardí Botànic Marimurtra, viatges en creuer seguint la tònic del dos per un, classes magistrals de salsa, ioga, concerts i una exhibició castellera, entre d'altres. Entre els actes més multitudinaris hi va haver el Shopping Night i el concert musical gratuït de Los 40 Principales Tour, que es calcula que va reunir més de quatre mil cinc-centes persones.

LA XIFRA

4.500
persones
va reunir el concert gratuït de Los 40 Principales Tour, un dels actes més multitudinaris.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia