El divendres 9 d'octubre, l'organització patronal de la Catalunya del Nord, la UPE 66, va organitzar conjuntament amb la Cambra de Comerç i d'Indústria de Perpinyà una manifestació en dues parts: una sèrie de debats i conferències durant el dia al Palau de Congressos i al vespre la Nit de les Empreses a la capella de Sant Domènec amb l'objectiu de destacar eltreball de dirigents de petites i mitjanes empreses.
Els debats de la tarda van girar al voltant del que forma el teixit empresarial local: viticultura, serveis, construcció, hostaleria, transports i comerç.
La presidenta del Medef, Laurence Parisot, hi va ser present i va exposar la seva visió de la PME Attitude, basada sobre la defensa de «l'esperit de l'empresari» amb la reactivitat a les situacions, la implicació dels empresaris en la vida social, la solidaritat entre les empreses independentment de les seves mides i la creació de llocs de feina a la sortida de crisi.
Al vespre, la Nit de les Empreses va reunir 400 persones a la capella de Sant Domènec, durant la qual es van premiar diverses empreses per les seves innovacions. El president de la UPE 66, Marc-Wilfrid Espí va dirigir la remesa dels premis.
Finalment, el premi Alfred Sauvy, atorgat cada any pels catalans de París, va recompensar l'empresa Starprint, especialista en impressió numèrica, premiada tant pel seu ràpid desenvolupament com per la seva gestió social excepcional, basada sobre «la felicitat de treballar en equip».
La presidenta del Medef va rebre una samarreta de la USAP, que va posar-se de seguida i va guardar durant tot l'acte.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.