La biblioteca Àngel Guimerà va inaugurar ahir l'exposició Novel·la romàntica, coproduïda per l'Obra Social Caixa Sabadell i l'àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona. Amb la mostra es pretén apropar al públic la diversitat literària i reflectir l'evolució del gènere amb més acceptació popular gràcies a uns esquemes pensats per arribar fàcilment als sentiments, en especial, els femenins. Arrenca amb la novel·la del 1740 Pamela, de Samuel Richardson, i arriba fins a l'eclosió dels fenòmens Bridget Jones i Sexe a Nova York, passant per les famoses novel·les del XIX d'autores com ara Jane Austen i les germanes Brontë.
Cultura
Matadepera exhibeix una exposició dedicada a la novel·la romàntica
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Vallès 19-11-2009 Pàgina 9
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.