Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Maria Schneider posa la seva prestigiosa batuta al servei de la «big band» de l'Esmuc

Maria Schneider, ahir a l'Escola Superior de Música de Catalunya. Foto: QUIM PUIG.

La prestigiosa Maria Schneider, tot un referent en la direcció de big bands i, sobretot, en la composició orquestral en l'univers del jazz, fa uns dies que és a Barcelona assajant amb els vint integrants de la Big Band de l'Escola Superior de Música de Catalunya (Esmuc), als quals dirigirà aquest cap de setmana en dos concerts del 41è Festival Internacional de Jazz de Barcelona: dissabte a l'Atrium de Viladecans (22h; 18 euros) i diumenge al Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès (19h; 24 euros). Schneider, assistent de Gil Evans, la seva gran influència, durant part de la dècada dels vuitanta, treballa amb l'Esmuc el seu repertori fruit d'un encàrrec del Festival de Jazz, al qual ha visitat regularment en les últimes edicions.

El festival, d'altra banda, rebrà avui la visita, a Luz de Gas, del trompetista suís Erik Truffaz, que actuarà acompanyat del beatvoxer Sly Johnson.

Darrera actualització ( Dijous, 19 de novembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook