Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Tere Recarens felicita el Nadal de la Fundació Miró amb un avet «diferent»

L'entrada de la fundació i, al fons, la instal·lació de Tere Recarens. / Foto: PERE PRATDESABA/FUNDACIÓ JOAN MIRÓ, BCN.

La Fundació Miró torna a desitjar un bon Nadal als seus visitants amb una nadala molt particular. La intervenció d'enguany porta la signatura de Tere Recarens (Arbúcies, 1967) i serà al centre de Montjuïc fins al 10 de gener.

El 2007 la fundació va començar una nova activitat: la intervenció de l'edifici per part d'un artista que dóna la seva visió del Nadal. Aquell 2007 Perejaume es va atrevir amb un pessebre molt poc convencional, i l'any passat Ignasi Aballí va reincidir amb un altre pessebre ben lluny de la tradició. En canvi, Tere Recarens ha optat per fer una particular lectura d'un altre element típic del Nadal: l'avet.

Recarens, que va exposar a la fundació, concretament a l'experimental Espai 13, el 1994, proposa la instal·lació Myrrh, que llueix al pati de l'Olivera del centre i consisteix en una bastida folrada de tela de la qual pengen llums de Nadal. Recarens insta el visitant a preguntar-se si allò que veu és un arbre en construcció o si amaga la instal·lació d'un arbre de Nadal o bé n'amaga el desmuntatge.

Recarens és una artista catalana que viu i treballa a Berlín. Coneguda per les seves instal·lacions i fotografies d'accions, des de fa un temps també té una extensa producció de dibuixos. En alguns casos, es tracta de trets senzills, altres són esbossos dels projectes o accions que ha dut a terme i, finalment, alguns formen una mena de diari personal.

Darrera actualització ( Dilluns, 14 de desembre del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook