Dijous, 23 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
VILANOVA I LA GELTRÚ

La biblioteca Joan Oliva, al grup especialitzat en novel·la negra

La biblioteca Joan Oliva s'ha incorporat al grup de biblioteques especialitzades en gènere negre posant a disposició dels usuaris un espai específic d'aquest gènere literari, a la sala d'adults de la biblioteca, així com un apartat de còmics i pel·lícules de la mateixa temàtica, a la sala de la fonoteca. L'actual fons de la biblioteca la converteixen en un referent comarcal i un espai on el lector pot trobar diferents guies de lectura sobre aquest tema, les novel·les existents en totes les biblioteques de la xarxa, les activitats que es realitzen sobre el gènere negre i els diferents clubs de lectura especialitzats.

Darrera actualització ( Dimarts, 23 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Tarragona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter