Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Homenatgen Xavier Vinader, avui a Torroella de Montgrí

Aquesta tarda es presenta un llibre de Jaume Busqué sobre el periodista

Xavier Vinader, un periodista compromès. Foto: EL PUNT.

Xavier Vinader i Sánchez. Periodisme i compromís és un llibre de Jaume Busqué que es presenta avui al Museu de la Mediterrània (Can Quintana), dins els actes d'homenatge a la figura d'aquest periodista, gran defensor de la llibertat d'expressió, que ha organitzat el cineclub de Torroella de Montgrí.

Després de la projecció ahir de Garbo, l'espia, el Cineclub Torroellenc continua amb els actes d'homenatge a la figura de Xavier Vinader amb la presentació del llibre Xavier Vinader i Sánchez. Periodisme i compromís, de Jaume Busqué, que repassa la trajectòria professional i vital del periodista, un ferm defensor de la llibertat d'expressió. A aquest acte, que tindrà lloc avui a les 19.30 h a Can Quintana (Museu de la Mediterrània), hi assistiran l'autor del llibre (editat pel centre d'estudis històrics internacionals); els periodistes d'investigació de La Vanguardia Jordi Bordas i Eduardo Pozuelo, i el sotsinspector dels Mossos d'Esquadra Lluís Paradell. La complicada salut de l'homenatjat farà que no pugui assistir a l'acte. A Xavier Vinader se'l recorda per haver tret a la llum articles punyents sobre la màfia i l'extrema dreta, que li van causar fins i tot l'encarcerament i l'exili a Veneçuela.

Darrera actualització ( Dissabte, 6 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook