El ballet estatal rus de Cheboksary escenificarà avui al Palau Firal l'òpera Carmen, de Bizet, i El amor brujo, de Manuel de Falla. L'espectacle, que començarà a les vuit de la tarda, posarà més de 30 ballarins sobre l'escenari de l'auditori August. El Ballet Estatal Rus de Cheboksary, fundat l'any 1967, és un dels millors del món. Ha realitzat nombroses gires per Rússia i Europa. Així mateix, disposa de destacats solistes, com Elena Lemecévskaia, Dmitri Gornov, Dinara Nasirova i Olga Afanáseva, que són regularment convidats per altres companyies per participar en gires internacionals.
Cultura
tarragona
El Ballet Estatal Rus de Cheboksary interpreta «Carmen» i «El amor brujo» al Palau Firal
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 18-03-2010 Pàgina 35
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.