Tots els grups van donar suport ahir, en la comissió de Política Cultural del Parlament, a la proposta presentada pel diputat de CiU i alcalde de Figueres, Santi Vila, perquè es restaurin els arcs del castell de Sant Ferran, enderrocats parcialment quan es va construir el tram de l'autopista AP-7 entre Figueres Sud i la Jonquera, el 1975. La proposta insta el govern de la Generalitat a demanar al de l'Estat que s'inclogui el projecte en les actuacions a efectuar per Acesa a càrrec de l'1% cultural. D'altra banda, la CUP demana al nou govern figuerenc que consulti als ciutadans el futur del castell de Sant Ferran, davant el projecte de museu militar. La CUP recorda que, quan ERC estava a l'oposició, donava suport a la proposta del Castell per la Pau.
Cultura
figueres
Impulsen la restauració dels arcs de Sant Ferran i la CUP qüestiona el museu militar
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 18-03-2010 Pàgina 38
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.