El trompa David Fernández va demostrar en el concert que dimecres va oferir a Valls alguns dels seus millors matisos en el Concert per a trompa núm. 1 en mi bemoll menor Op. 11, de Richard Strauss. El públic, més selecte que mai, perquè un mediàtic partit del Barça havia deixat a casa l'audiència menys entusiasta, va valorar amb nota alta la intervenció d'aquest concertista d'un ampli bagatge que li ha permès ser solista de la Staatskapelle de Dresden o la Simfònica de Berlín. La Camerata XXI que havia iniciat l'espectacle amb l'obertura de l'òpera Tancredi, de Rossini, va completar la nit amb la Simfonia núm. 18, K.504, de Mozart, que el compositor va batejar amb el nom de Praga. El director de l'orquestra, l'alemany Tobias Gossmann, va conduir l'obra amb contundència i amb particular accent germànic
Cultura
valls
El trompa David Fernández i la Camerata XXI ofereixen un recital de luxe, a Valls
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 19-03-2010 Pàgina 34

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.