Bed & Breakfast, d'Els Amics de les Arts, ha estat escollit pels oients de Ràdio 4 com a Disc Català de l'Any 2009. Aquest premi, decidit per votació popular, es lliurarà en el decurs d'un acte que tindrà lloc el 19 d'abril a la seu de l'emissora, situada al carrer Roc Boronat, 127 de Barcelona, al districte del 22@. L'acte inclourà l'actuació d'Els Amics de les Arts i del bisbalenc Miquel Abras, guanyador de l'edició anterior.
En el mateix acte, Raimon també rebrà un premi extraordinari per la cançó Al vent, que el jurat considera «la precursora de la gran renovació de la cançó catalana que s'ha perllongat fins avui». Amb aquest reconeixement a Raimon i Al vent, Ràdio 4 s'afegeix a la celebració del 50è aniversari de la Nova Cançó, de la qual l'emissora ha fet un «seguiment acurat en la seva nova programació, protagonitzada en la seva major part per la música en català».
Tornant a Els Amics de les Arts, aquest quartet format per un vidrerenc, un banyolí, un reusenc i un barceloní de Sant Andreu també va ser el gran triomfador dels premis Enderrock. El 9 d'abril actuaran a Torroella de Montgrí.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.