El filòsof i director del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, Josep Ramoneda, va omplir la sala de plens de l'ajuntament en la primera conferència del cicle Cap On Anem, que se celebra aquest mes de maig. Sota el lema Pensar el futur, Ramoneda va fer una anàlisi dels trets principals que defineixen la societat actual, i els seus problemes i potencialitats. El filòsof va explicar que les problemàtiques actuals són fruit de les actituds que s'han mantingut els últims anys, «en què hem viscut en un present continu, sense pensar en el futur». Dilluns vinent, el doctor en història moderna i catedràtic de la Universitat de Barcelona, Joaquim Prats, parlarà del futur de l'educació.
Cultura
el masnou
Ramoneda omple en la primera xerrada del cicle Cap On Anem
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 05-05-2010 Pàgina 2
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.