Coincidint amb les jornades per a la gent gran, que se celebren a la vila, l'Ajuntament organitza la primera edició del Recull de Relats des d'Alella. L'objectiu és animar les persones majors de 60 anys a explicar records, fets o anècdotes viscudes al municipi. Tots els relats seran recopilats en un llibre que editarà el consistori.
Cultura
Alella
Animen els majors de 60 anys a escriure els seus records de la vila
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Maresme 12-05-2010 Pàgina 2
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.