Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Museu de l'Almodí de Xàtiva fa jornada de portes obertes el proper dimarts

Estat en que ha quedat la restauració de la peça ceràmica del Convent de Santa Clara. Foto: CEDIDA.

El proper dimarts 18 de maig, amb motiu de la celebració de la Diada Internacional del Museu, aquesta institució cultural de Xàtiva, té previst la promoció de diverses iniciatives adreçades al gran públic perquè coneguen de primera mà la cultura que alberga l'Almodí de Xàtiva.

És d'aquesta manera que l'esmentat jornada hi haurà visites guiades i de franc per a totes les persones que tinguen previst acudir-hi.

La regidoria de Cultura ha previst l'exposició en la planta baixa del museu, una peça del segle XVIII que ha estat restaurada recentment i que compon una part del total del calvari. Aquesta obra de rajoles pintades es trobava a la façana del Convent de Santa Clara de la plaça de la Trinitat i es trobava francament deteriorada degut al pas del temps i als agents meteorològics o l'acció humana.

Darrera actualització ( Dijous, 13 de maig del 2010 11:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter