Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Cultura
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Festival de Jazz de Banyoles serveix vi, vermut i pícnic

La berlinesa Juliane Heinemann obrirà demà la 17a edició

.

La cantant i guitarrista berlinesa Juliane Heinemann oferirà demà al centre cívic de Porqueres (21.30h) el concert inaugural del 17è Festival de Jazz de Banyoles. Organitzat pel Taller de Música de Banyoles en conveni amb l'Ajuntament, el festival proposa una desena d'actuacions concentrades en quatre dies i gairebé totes gratuïtes, amb vi, vermut i pícnic.

Aren't you glad to be here? és el títol del primer disc en solitari de Juliane Heinemann, que demà el presentarà a Porqueres acompanyada per Jordi Matas (guitarra), el suec Marko Lohikari (contrabaix) i el nord-americà Joe Smith (bateria). Prèviament, a 2/4 de 8 del vespre, s'inaugurarà al bar El Passeig de Banyoles l'exposició fotogràfica Jazzid, la història del jazz a les comarques gironines, comissariada per Jaume Tauler. Durant la inauguració, la música anirà a càrrec de Dj Placide.

Divendres, la segona jornada del festival estarà protagonitzada per Step the Next, que presentarà a l'Ateneu Bar (22h) un repertori de temes propis influïts per la música clàssica i els ritmes africans i llatins; i la Border Line Blues Band, que actuarà al City Arms (23.45h).

Dissabte, hi haurà sessió de vermut-jazz a la plaça Major, amb Hoilcy Quintet, amb dos saxos (alt i tenor), piano, baix i bateria. Al vespre tindrà lloc el 4t Jazztronòmic al bar Morgana (19.15h), on es podran assaborir diversos vins per als quals el quartet Seitons Tuff ha compost expressament una sèrie de peces. L'únic concert de pagament serà el que oferirà el quintet del flautista Domingo Patricio –que ha tocat amb Paco de Lucía, Enrique Morente i Vicente Amigo– a l'Auditori de l'Ateneu. Tot seguit començarà a l'Ateneu Bar la jam session del festival.

Diumenge, el festival es clourà amb el Pícnic-Jazz, una jornada a l'aire lliure per a tota la família, que s'obrirà amb animació infantil i inclourà les actuacions de Clara Luna Trio, Pere Foved Quartet i AB3 Organ Xplosion, amb el seu funk psicodèlic. Si plou, les activitats es traslladaran al centre cívic de Porqueres.

Darrera actualització ( Dimecres, 2 de juny del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter